مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-29اجتماعي

مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه 11اردیبهشت ماه بازگشایی می شود 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: مرکز تعویض پلاک استان پس از دو هفته تعطیلی ،از شنبه 11 اردیبهشت بازگشایی خواهد شد.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: مرکز تعویض پلاک استان پس از دو هفته تعطیلی ،از شنبه 11 اردیبهشت بازگشایی خواهد شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: مرکز تعویض پلاک ایلام که به مدت دو هفته به دلیل شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده بود، از شنبه بازگشایی و آماده خدمات دهی به مراجعین است.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا، امور مراجعه کنندگان بر اساس نوبت اینترنتی انجام می شود، گفت: مراجعه کنندگان ماسک ، نوشت افزار را همراه داشته باشند و به منظور حفظ سلامت خود و دیگران حتما پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

کهزادی در ارتباط با تعیین تکلیف تاریخ اعتبار وکالت نامه های منقضی شده گفت :شهروندان نگران اعتبار وکالت نامه خود نباشند چرا که مدت ایام تعطیلات کرونایی به مدت اعتبار وکالت نامه افزوده می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه دریافت هرگونه خدمات در مرکز تعویض پلاک ایلام منوط به داشتن نوبت اینترنتی است ،خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت راهور120نسبت به اخذ نوبت بصورت اینترنتی اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه 11اردیبهشت ماه بازگشایی می شود 

مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه 11اردیبهشت ماه بازگشایی می شود